Terkantoi dengan bos

4 Aug

assalamualaikum..selamat malam semua..dah pergi terawih??hari ini aku tak pergi terawih pun..kenyang sangat berbuka tadi..erkk..alhamdulillah..tapi tak bermakna aku tak buat terawih..kat rumah pun boleh jugak buat terawih kan?hee..

okay la..sratight to da point,aku sebenarnya tengah malu gilerrrr…bengang sangat sangat…=.=’ sampai sekarang aku dapat rasakan bengang tuh..hadoi..

camni ceritanya..pagi tadi aku pergi la kerja macam biasa..cuaca macam biasa la..mendung je..hmmm…sejuk kot duduk dalam kedai tuh..aku pun pelahankan la kipas..okay la takat tu..selesa..

dekat tengah hari baru start hujan lebat..tapi xlebat sangat..mata aku pun start la same macam cuaca kat atas tuh..huh…nengtuk la..dengan sejuk nye..aku dengan senang hati amik bantal baring sebela meja..last last tertidur kau..hahaha..gelak sendiri…ingatkan tauke kedai tak jadi datang..datang pulak dia petang tuh..alamak bengang nye…baik punye lentok la aku tidur..lena sangat sampai die bagi salam pun aku xdengar..malu sungguh…=.=’ nasib baik tauke kedai tak kata ape..die gelak je la..aku pun hanya mampu tersenyum tawar..^.^

moral of the story: jangan ikut macam aku ni..hadoi..

2 Respons to “Terkantoi dengan bos”

  1. asliner 5 Ogos 2011 pada 11:57 pm #

    ohhoooyyy!
    curi tulang..=P hehe

  2. nurul aida 7 Ogos 2011 pada 2:56 pm #

    hehe..xsengaja..

Tinggalkan Jawapan

