Aku Tanpa Cintamu

28 Jul
Tajuk
Aku Tanpa Cintamu
Penulis
Dhiya Syakhira
Sinopsis
Ben, aku tanpa cintamu tidak akan sempurna umpama bunga tanpa madu dan wanginya. sayangnya kita dipertemukan lewat musim kepedihan dan kelukaan yang tak mampu aku ubati sendiri kerana dirinya yang aku cintai. kau kumbang yang mengekoriku tika aku di penghujung musim kemarau berpanjangan lau…jadilah aku bunga yang kelopaknya gugur satu per satu apabila ditiup sang bayu yang hiba. saat aku titiskan air mata kerana cinta kita, Tuhan seakan memberi jalan kepada kita untuk bersatu selamanya…
Nylea Publishing
RM25.90
ulasan aku yang membacanya:
ceritanya menarik..megasari seorang wanita,ibu tunggal yang sangat tabah..selanjutnya baca la.. ^.^

Tinggalkan Jawapan

