anak emak

3 Jul

assalamualaikum..
hai semua..tengok drama tadi x?kat tv3..tajuk dia ‘anak emak’..ya allah..aku geram betul bile tengok drama menyakitkan hati 2..nak nangis pun ade bile aku tengok drama 2..kesian si siti 2..kalau aku tempat die,meraung dibuatnya..Crying face
kepada anak anak emak sekalian, da tahu nak berkepit dengan mak lagi, tak payah la kahwin..dera isteri je..yang si emak pun,kalau tanak bagi anak hidup dengan sesape, janganlah kahwinkan anak 2..hahaha..ni pendapat aku jek..
mommy-boy

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: