Kesedaran

1 Jul

assalamualaikum..
petang tadi macam biasa la aku..jaga kedai je..lepas siap siap kemas semua, aku pun baca la novel..novel yang aku bace “Stanza Cinta”..ala cerita yang kat tv 2..setiap Ahad pukul 9 tak silap..hehe..baru episod 1..kat novel cam biase la..xsame sangat dengan novel..kat novel memang best…tengah tengah aku baca,aku tertarik kat ayat ni
photo0803
harap sesiapa yang nak baca boleh la nampak..ayat 2 betul betul buat aku sedar dan aku akui setiap kata kata 2..
betul..andai kita hadapi sebarang masalah,jangan cepat mengeluh..semua 2 telah ditulis di Luh Mahfuz..semua kesusahan yang kita hadapi merupakan ujian yang paling menguntungkan kita sebenarnya..oleh itu, andai ada pape masalah,sentiasa ingat bahawa semua itu ada hikmahnya..rugi kita di dunia tapi untung kita di akhirat..insyaAllah..
p/s : peringatan untuk sendiri jugak

Tinggalkan Jawapan

