first day kerja

27 Jun

assalamualaikum..

hari ini hari pertama aku bekerja..ala kerja biasa je..cukup la untuk duit poket aku..btw okay la..sibuk tu tak la sangat..nasib baik ada tv..boleh jugak aku tengok kalau boring2..

bos aku tu xtwu la nak panggil mak cik ke akak..umur atas mak aku..aku panggil ‘cik …..’best jugak la bos aku tu..baik..sempoi je..hehe..tapi sempoi2 dia,aku still respect dia sebagai bos aku..pape kene refer dia..

tempat aku kerja ni jual baju2 muslimah, blouse, t-shirt, tudung, n macam2 lagi..da macam serbaneka pulak..hehe..tapi major nye pakaian la..hee..

p/s: nama kedai dia Warisan Budaya..kalau de yang berminat boleh la tengok kat fb..

Tinggalkan Jawapan

