stress

26 Jun

assalamualaikum..

hari ni dah lima hari aku belajar kereta..boleh la tahan  stress..tapi nak buat camne, lagi banyak pak cik tu komen lagi bagus sebenarnya..tapi makin stress dibuatnya..aku bukan ape..risau je sebab selasa nanti aku da QTI!!

no-stress

tapi sekarang ni aku kena tenangkan fikiran…smile..xmo fikirkan masalah yang xbape strict sangat actually..mak cakap ‘along boleh buat nye..jangan risau..’ okay..aku caye kata-kata ibu boleh jadi doa..insyaAllah aku boleh buat test nanti..

semangat

Tinggalkan Jawapan

