Syabas Hana

24 Jun

Assalamualaikum…

selamat tengah hari semua..
hari ini aku nak ucapkan tahniah kepada adik aku Nurul Hana binti kamarudzaman atas markah kau yang boleh tahan la pada aku..aku pun xboleh challenge kau..haha..sejarah kau dapat ‘a’..salute la..hehehe…aku dulu punya la payah nak dapat ‘a’ dalam exam..memanjang la ‘c’..tapi alhamdulillah time pmr aku pas la sejarah..
tapi,,,,untuk result yang lain tu, aku nasihatkan kau belajar la betul2 ye..rajin sikit wat latihan..aku tahu kau banyak kerja sekolah..tapi sekurang-kurangnya spend 1 jam untuk latihan ulangkaji kau..tak faham tanya la aku..sementara aku masih ada ni..sob2.. T.T skor kan subjek teras kau..yang elektif 2 biasa2 takpe..hee..
overall tahniah la..keep it up..(bak kata saiful apek)..tingkatkan usaha k..xmo la asyik tidur je..good luck!!

Tinggalkan Jawapan

