Finish Already..

23 Jun

assalamualaikum…

hmm…selesai sudah aku tengok sinetron ‘Amanah Dalam Cinta’..buat aku sakit jantung je tgk kat tv..jenuh nak tnggu episod seterusnya..sabar je la..

poster

tapi sabar 2 xlama..tadi cari kat you tube..jumpe jugak..hehehe..bnyak sgt aku pn layan je la..2 pn skip2..lambat citenye..dramatis sungguh..ada yang lawak,ada yang menyampah dan macam2 ag..kalau org yang tgk cite 2 sakit jantung,leh sakit time 2 jugak melayankan cite ni..tapi biasalah cite indon..bukan cite indon la kalau xde scene cam2..org yang kuat kesabaran n setia menunggu je yang mampu tgk kat tv 2..hehe

kepada yang tengah tunggu cite ni abis,jgn jeles ye..aku da abis tgk..weee~~Rolling on the floor laughing

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: