ramainya kawan aku kahwin!!??

18 Jun

Assalamualaikum semua..
setelah sekian lama aku tak menjengah blog ni..macam bersarang je aku tengok..hari ini aku duduk kat rumah mak usu aku kat kota tinggi..teman atok kat sini..
baru kejap aku melawat mukabuku aku…agak terkejut aku bila tengok kawan aku kawen…alamak sori la ain,aku tidak tahu menahu tentang perkahwinan kau..huhu..tapi pape pun, aku doakan kebahagiaan kau dunia akhirat sampai ke anak cucu cicit..amin…bukan untuk kau je..untuk yang lain2 jugak yang aku xg jemputan diorang.

kahwin

masuk ni da ramai jugak member aku kawen..banyak gak duit mereka ye kawen awal2..haha..tapela..maybe family support sume..it’s okay la..benda yang baik jangan ditangguh2..Winking smile

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: