blackout time exam!!

29 Apr

Assalamualaikum..

untuk entri kali ini, berlaku tadi..hehehe..blackout time exam..kentang x??gila kentang..~~

alkisahnya, sedang aku dok semangat menjawab soalan periksa tadi..

exam
fokus!!

tiba-tiba gelap..ceh..spoil jek..blackout..tanak cam lame pulak..huhu…tapi dalam kegelapan tu, aku jujur..still jawab dengan penuh khusyuk..alang-alang bukak spek time 2, memang fokus betul-betul la perkataan yang aku wat dibantu dengan nur cahaya di luar dewan..seb baik aku dok belah tepi..kalau x, jenuh gak la nak menulis..hehe..

blackout
tade la gelap sgt camnih..

tp dalam kegelapan 2, de jugak lak suara2 yang merdu..tapi aku tetap teruskan ayat..kejar masa..blackout lak waktu kemuncak..memang sedap ler..(sedap pe nye ek?) Confused smile – ta paham-

pas2 datang la orang yang dok repair..sementara tunggu 2, pengawas exam dok la bukak langsir semua..bagi nur cahaya 2 masuk banyak sikit..lepas 2, alhamdulillah da ok…lega..yang pengawas tadi pun tutup la balik..xlama pas2, gelap balik..aish…pe kena ni??sabotaj pe??huu..pas2 okay..pas2 gelap..pas2 ok..pas2 gelap..pas2 ok..hehehe..bnyak kali gak la blackout..terbaik punye..dan sampai la dekat nak kol 4.45 petang, blackout 2 trus berlaku..hehehe…

da sampai kol 5 petang, elektrik macam da ok..time 2 la aq da dok termenung..(de hikmah gelap2 nih)..tepu da..cam da kosong..memang da kuar abis nih..hehe..bile da time,dapat lak extra time..extra xextra, aku pun hantar je la..memang tade idea langsung da..pas2 aku pun keluar la dewan 2 dengan amannya..berserah n tawakal..(sebab da 0)..

sekian sudah..harap sesape yang bace ni,boleh la doakan kejayaan aku ye..terima kasih..Winking smile

Tinggalkan Jawapan

