what’s your colour contest

29 Jan
salam..
malam ni saya nk join contest..
cam menarik je contest ni..
g pun saya da kne tag..
huhuhu…thx syu..
ni la contest nye
.
.
.
.
.

ni adalah syarat-syarat nye..
  • Mesti ade blog tau !
  • Follow blog AMY and MIRA untuk korang update progress to this contest
  • Buat entry ringkas with title What’s Your Colour Contest
  • Letak banner yang colourful tu kat entry and sidebar korang. Jangan lupe link kan terus ke contest ni !
  • Hantar satu gambar yang paling menarik that related to/with your favourite colour.
  • Submit url entry korang tu kat ruangan komen blog AMY (only)
  • 3 orang pemenang akan dipilih🙂 (based on the number of contestant, lagi ramai join lagi banyak la hadiah akan diberi ^^)
  • Lastly, tag 3 blogger laen and make sure they know about it

orait…now dats my turn nk answers contest ni..

ni warne first yang saya ske..warna ungu..

warna coklat..feveret saya jugak..like it..

putih itu suci..suka wane ni..

warna ni biru gelap..hehehe..
so 2 la warna yang saya suka..
closing date ni 31 Jan 2011
hadiah adalah misteri
ni saya tag kn rakan2 saya
* pemilihan berdasarkan rakan yg folo saya..huhuhu

Satu Respons to “what’s your colour contest”

  1. ✿ milly molly ✿ 30 Januari 2011 pada 2:52 am #

    tq for joining us!🙂
    gudluck!!

Tinggalkan Jawapan

