mslh dan penyelesaian..*xtwu de kaitan ke x..hehe*

13 Jan

salam…


ermmm…
sem 2 ni mmg tough bagi saya..
mcm2 yang berlaku even bru 2nd week..

-jadual kelas yang agak packed..
-dengan kelas malam nye..
-kami berjauhan (saya kesorgn)
-myb sy sombong or berlagak or mcm la yg mnybabkn ssh nk make frens..
-mcm2 nk kne byr..$$$
-dsb…hehehe

but it’s ok..
saya percaya pada diri sendiri…
saya mampu berdiri dengan sendiri..
yakin dengan diri sendiri..

xmahu depend pada orang lain..(try hardest..huhu)

try 2 be a leader..huhu..(sedeyh gak ble ayh cakap “dlm adik beradik awak ni,ayah xnmpk ag sesape de talent as leader..follower je..”)

berjimat!!! 2 yang penting…$$$
saya akan pastikan, pe yang saya beli adalah keperluan sahaja..not kemahuan..hehe..

yeah…^_^

hanya Allah Maha Mengetahui perasaan sy, n mudah2an ape yg sukar menjd mudah..Amin…

Tinggalkan Jawapan

